سایت همسریابی بهترین همسر بزرگترین سایت همسریابی آنلاین و ازدواج دائم 
سايت همسريابي سايت همسريابي
نحوه جبران کردن اشتباه در رابطه پس از همسریابی

همه ما در روابطمان بعضی مواقع دچار اشتباهاتی میشویم ، اما اگر ایده های ساده زیر را در همسریابی در نظر داشته باشیم، می توانیم حتی بزرگ ترین شکست های ارتباطی خود را بهبود ببخشیم.

1- یادمتان باشد همیشه از همسرتان نظرخواهی بکنید
افرادی که می گویند همسرشان باید چه زمانی چه کار کنند، به طرزی فریبنده این اصل را فراموش کرده اند. چه کسی گفته راهی که شما می روید، درسته است؟ به جای زور گفتن، کنترل کردن یا آموزش دادن همسرتان، روی همکاری با او تمرکز کنید. نظر او را جویا شوید

2- هر چیزی را با احترام بگویید
همه ما می ترسیم، می رنجیم و دلخور می شویم و دیگر احساسات دشوار را در روابط خود تجربه می کنیم. زندگی کردن با یک نفر دیگر اغلب مشکل است؛ اما این حس هرقدر هم که دردناک باشد، باز هم همسرتان سزاوار این است که احساسات خود را محترمانه به گوش او برسانید.

3-انسان ها مهمترین موجودات هستند
سایت همسریابی,در دوران نامزدی روی یکدیگر تمرکز می کردید. اکنون که مسئولیت های بیشتری دارید، فرزندان، کارهای منزل و...، ممکن است بیشتر از همسرتان، انرژی بیشتری را صرف انجام کارها کنید. برای حل مشکل ارتباط خود، لازم است برای توجه به یکدیگر وقت بگذارید، به گونه ای که نشان دهد چقدر برای یکدیگر اهمیت دارید؛ مثلا می توانید هر روز صبح برای همسرتان یک فنجان قهوه بیاورید یا اوقاتی را برای یادگیری کارهای جدیدی که باید با کمک یکدیگر انجام بدهید، سپری کرده و عشقتان را قویتر نمائید.

4-در زندگی هر دو زوج از اهمیت زیادی برخوردارند
متاسفانه اکثر زوجها از پنهانکاری استفاده میکنند. مخصوصا برای آقایان که ترجیح می دهند از مشاجره بپرهیزند تا اینکه با آن رو به رو شوند. این اشتباهی است که اغلب به کنجکاوی بیشتر طرف مقابل که نقشی در حل مشکل فعلی نداشته است، منجر می شود. برای جبران این مشکل باید زن و شوهر هر دو درگیر باشند و حتی یک مشاور نیز می تواند در این زمینه کمک کند.

5- یکی از مهمترین خصلتها خوب ارتباط برقرار کردن با همسر میباشد
صحبت کردن در مورد مسائل کم اهمیت آسان بوده، اما تبادل نظر درباره احساسات سخت، کار دشواری است. هیچ راه میان بری برای آموزش این نمونه گفت و گو وجود ندارد. باید یاد بگیرید چگونه طرز فکر خود را به طور سازنده و بدون پرخاش بیان کنید. یاد بگیرید با دقت و بدون حالت تدافعی گوش کنید و از این ابزار استفاده کنید که مطمئن شوید هر دو درباره یک مسئله مشترک صحبت می کنید. این کار نیازمند صرف زمان و تمرین است. اجازه ندهید کسی غیر از این به شما بگوید!

6- لطفا بصورت خوب عذرخواهی کنید نه بد!
ترمیم یک رابطه بعد از اشتباهات و دلخوری های فراوان، یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. اما بسیاری از مردم نادانسته با یک عذرخواهی بد سعی دارند این کار را انجام دهند. مثال می زنم: «ببخشید از دستت عصبانی شدم اما خودت شروع کردی!» اینکه معذرت خواهی نیست، ملامت کردن است! عذرخواهی های بد را به راحتی می توانید شناسایی کنید؛ چرا که اغلب حاوی کلماتی چون «اما» یا «چون» هستند. اشتباه یا رفتار خود را گردن بگیرید و برنامه ای بریزید که جلوی رخ دادن مشکلات مشابه را در آینده بگیرد.

7- هر کسی مسئول شاد کردن خودش است
تعهد داشتن نسبت به یک نفر دیگر به این معنا نیست که برای شاد بودن به او وابسته باشید. بله، بودن در کنار همسرتان یک تجربه شاد است، اما جست و جوی رضایتمندی های شخصی،سایت همسریابی  فقط کار خودتان است. زن و شوهرهایی که با هم یکی شده اند، کمتر از کسانی که درک کرده اند، هرکدام موجود جداکانه اند که می توانند طرف مقابل را کامل کنند، شاد هستند. مسئولیت شاد شدن خودتان را گردن شخص دیگری نیندازید.

8- بزرگترین هدیه به خودتان بخشش است
یکی از سودمندترین ابزارهای ترمیم یک رابطه، در همسریابی بخشش است. اگر بتوانید خودتان یا همسرتان را به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شده اید ببخشید، در می یابید که چگونه به طور سازنده دیگر مرتکب همان اشتباهات نشوید. از طرف دیگر اگر خودتان را درگیر خشم و رنجش کنید، این ها موانعی برای پیشرفت رو به جلوی شما خواهندبود.